Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכתבי תודה

תודה רבה לך על שירות מקצועי ענייני וקשוב. וההמלצה על המעלון כסא.

תודה לאופיר שהסביר בסבלנות היה קשוב לצרכים וביצע את המדידות והתיכנון בצורה הכי מקצועית שאפשר. העמידה בלוחות הזמנית והעדכונים. והסיום עם צוות ההתקנה וצביקה המקצוען שהתקין בצורה מדהימה, ואיכותית. עבד בחריצות, והסביר בסבלנות.

אין יותר מילים לשביעות רצוננו. אתם קודם כל אנשים מדהימים.

תודה רבה! ומקווים ובטוחים שגם חווית השרות השוטף תהיה כזאת.

איל פ. תל אביב

חשוב לי לציין את אופי שירות העבודה של שאול, עבודה יוצאת מהכלל ירידה לפרטים הקטנים, תשומת לב ואכפתיות.

חשוב לציין שבכל שלב בהליך הקמת המעלון שאול נכח והיה זמין לכל שאלה למרות כל המורכבות.

אני מאוד אשמח להעביר את ההודעה הזו הלאה לגורמים הנכונים.

תודה רבה,

יובל.

הי עודד, ערב טוב, שמי חזי ג. (בן זוגה של פזית ששוחחה איתך מספר פעמים). מכיוון שסיימתם להתקין את המעלון אצלנו היום… רציתי להגיד לך שני דברים:

  1. תודה רבה על ההקשבה וקידום הפרוייקט. היית קשוב ונכון לקדם עבורנו את התקנה המעלית, למרות המצב/קורונה/עיכובים. אנחנו מעריכים זאת מאוד.
  2. פידבק קצר לגבי צוות ההתקנה (אנחל ירון וג׳פרסון מוריו). תשמע, אני חייב להדגיש ומקווה שאתה גאה מאוד שיש לך כאלה עובדים בחברת סדן מעליות. אנחל וג׳פרסון הם פשוט תענוג מקצועי ואנושי. הם צוות אכפתי, מסודר, נקי, מסביר פנים ורואים את המקצועיות חסרת הפשרות שלהם בכל בורג שהתקינו. אני מצרף שתי תמונות, איך שקיבלנו את ציוד ההתקנה, וכיצד הם עזבו היום. תמונה אחת שווה אלף מילים. כל זה, עטוף בשמחת חיים שהביאו לפרוייקט הגדול שלנו.

סחטיין עליהם ועליכם. תודה רבה רבה!

עודד שלום, מקווה שזה עדין מספר הטלפון שלך, כאן דרור מנתניה, אני מרשה לעצמי להפריע לך רק כדי לומר כמה מילים טובות על אורן הטכנאי שלכם. זה לעניות דעתי המודל לחיקוי לאיש האחזקה והשירות האידיאלי למעלונים הביתיים, בפרט ללקוחות הנכים: מקצוען, אדיב, זריז יודע לטפל בבעיה בדיוק כירורגי מלווה בחיוך מרגיע ומשרה ביטחון. הייתי חייב להביא זאת לידיעתך, דרור. רק בבקשה אשר לי שאכן קיבלת את הדברים, תודה רבה וסופ"ש בטוח, דרור ק.

יום שישי האחרון ה- 18.2.22 היה אצלנו טכנאי בשם אורן למטרת טיפול במעלון ,

אבקש להודות לטכנאי אורן על המקצועיות עמידה בזמנים שנקבעו ובעיקר על השירות הנעים .

לא בכל יום אנו זוכים לקבל שירות אדיב ומצאתי לנכון להוקיר זאת !

בברכה,

גלית וישראל ב.

רציתי לכתוב לך הבוקר

הכל בסדר גמור, החבר'ה אתמול סיימו את העבודה.

ניר המקסים בשבוע שעבר ממש נתן להוריי תחושה טובה ונעימה ובכלל אנשי המקצוע שהגיעו למקום לעבוד בבית, לכל אורך התקופה הזו היו נהדרים.

אתמול הוריי חנכו בערב את המעלית והיו מרוצים מאוד.

תודה שדאגת שסיום העבודה יתבצע כראוי.

רעייתי ואנוכי מבקשים להודות לך על מאמציך להקדים בפועל את מועד ההתקנה ובכך לאפשר לרעייתי לרדת סוף סוף לקומה התחתונה.

ברצוננו להודות לצוות ההתקנה המקצועי על ביצוע מצויין סבר פנים ואדיבות.

מקווים שנהנה מהמעלון לאורך ימים.

עזריאל

המעלון כידוע הותקן ופעל היטב. החלטנו בינתיים לא להשתמש בו כל זמן אנחנו מסתדרים בטיפוס במדרגות.

רציתי לציין ששני הבחורים ששלחתם להתקין (כח צביקה) חרדים ונחמדים מאד. שמחנו שאלו חרדים שעובדים ומתפרנסים מעמל כפיהם ולא מתקציבים מפוקפקים. הם ביצעו עבודה מדויקת , הסבירו היטב את ההפעלה וכו׳.

אכן כפי שאמרת, ״תותחים״.

תודה רבה ושלא נזדקק בזמן הקרוב…

בוקר טוב????מקווה שהגעתי לעודד.

זאת בתאל מלכה

אני איתכם כבר 9 שנים, ואני רוצה רק בבקשה להוציא קצת ממה שיש לי על הלב. ניסיתי לצלצל ולא תפסתי אותך.

יש לכם נכס , אני בטוחה שאתם יודעים את זה.

קוראים לו ירון.

האדם הזה פשוט מהמם!!!

אין פעם אחת שצלצלתי, ובכל הרצינות, והוא לא ענה לי.

תמיד תמיד ברצון לעזור, באדיבות, עד שפותר לי את התקלה.

פשוט מחמם את הלב לדעת שאני נכה, וכל פעם שקורה משהו ואני תקועה בקומה מסויימת אין לי ספק שהוא יענה.

בקיצור הוא יוצא מן הכלל, בשירות, באדיבות וכמובן במיקצועיות.

מי יתן וירבו כמוהו.

תן לו נשיקה ממני❣️

תודה רבה

בתאל